[I18NGR] Όρος στο k3b

Stratos Laspas stratos at laspas.gr
Sat Apr 21 11:41:30 EEST 2007

στις 20/04/2007 10:24 μμ, O/H Spiros Georgaras έγραψε:
> Την Παρ 20 Απρ 2007 ο/η Athanasios Lefteris έγραψε:
>>

> Βέβαια δεν είμαι εγώ που ξεκίνησα το θέμα αλλά πιστεύω ο Στράτος θα το
> παρακολουθεί.

Το παρακολουθώ, απλώς αποφάσισα να περιμένω να πάρω τα αρχεία με την
επόμενη αυτόματη αναβάθμιση. Δεν είναι ότι δεν μπορώ να ζήσω με τις
υπάρχουσες αποδώσεις!

Πάντως παρατηρώ μεγάλη βελτίωση σε σχέση με πριν δύο χρόνια, πχ.

Ζήτωσαν όλα τα μέλη της ομάδας!