[I18NGR] Όρος στο k3b

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Fri Apr 20 22:00:49 EEST 2007

Στις 20-04-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 16:41 +0300, ο/η Spiros Georgaras
έγραψε:

> Ο δεσμός για τα "Ενημερωμένα ελληνικά πακέτα γλωσσικής υποστήριξης"
> (http://people.ubuntu.com/~pitti/langpacks/daily/feisty/) είναι
> σπασμένος...

Ναι, δεν υπάρχουν πλέον daily langpacks για το feisty, κρίμα :( Μάλλον
θα πρέπει να περιμένεις τότε μέχρι την επόμενη επίσημη έκδοση των
langpacks, σε ένα μήνα περίπου από τώρα.

Aλλιώς μπορείς να πάρεις το ενημερωμένο αρχείο po, να το κάνεις compile
σε mo (msgfmt -o k3b.mo k3b.po) και να το τοποθετήσεις στο
usr/share/locale-langpack/el/LC_MESSAGES/ . 'Έλεγξε επίσης τα δικαιώματα
του mo να είναι τα ίδια με τα υπόλοιπα που υπάρχουν στον ίδιο κατάλογο.
Προσωπικά δεν την έχω δοκιμάσει αυτή την διαδικασία οπότε πες αν κάτι
δεν δουλέψει :)

Θάνος