[I18NGR] Απόδοση nameserver

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Mon Apr 16 00:44:08 EEST 2007

O/H Kostas Papadimas έγραψε:
> Στις 13-04-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 15:52 +0300, ο/η Dimitrios 'sehh'
> Michelinakis έγραψε:

Στο Fedora, σε όλα τα πακέτα που δούλεψα και συνέταξα, το server μεταφράστηκε ως
εξυπηρετητής εκτός από την ηλ. αλληλογραφία όπου είναι διακομιστής.

> Και ο επόμενος που θα τις πάρει στα χέρια του θα το διορθώσει σε
> εξυπηρετητής...
> Πάντως στην τελική ανάλυση έχει και πλάκα να έχει και κάθε διανομή- DE
> και διαφορετικούς όρους. Γιατί όπωσδήποτε θα πρέπει να είναι
> ομογενοποιημένα όλα?? ;-)

Κώστα, ελπίζω να αστειεύεσαι πως έχει πλάκα... :)

Στο Fedora, πέραν του προγράμματος εγκατάστασης, δεν ξεχωρίζουν τα προγράμματα
έχουν το GNOME σαν upstream από αυτά έχουν το Έργο Fedora. Πόσο μάλλον για τα
προγράμματα που έχουν upstream οτιδήποτε άλλο (πχ. το yum).

Αν θέλει το opensuse να έχει δικές του αποδόσεις δεν με πειράζει (αν και πολύ θα
ήθελα να έχουμε όλοι καλές μεταφράσεις, τόσο γλωσσολογικά όσο και ως προς την
χρηστικότητα τους). Αλλά για ό,τι παρέχεται στο Fedora θα κάνω ό,τι μπορώ για να
υπάρχει ομοιογένεια.

> (Πάντως στο fedora (αν θυμάμαι καλά) στα
> περισσότερα μηνύματα ο server όπου δεν διακομίζει αλληλογραφία είχε
> μεταφραστεί ως εξυπηρετητής για να υπάρχει συνάφεια με το GTK+, GNOME.
> Τα έχεις διορθωσει όλα τουλάχιστον?.)

Προσωπικά διαφωνώ στη διόρθωση τους και είμαι υπέρ της συνάφειας με GTK+, GNOME
και με τα άλλα έργα.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)