[I18NGR] Απόδοση nameserver

Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος billg at hellug.gr
Fri Apr 13 23:33:32 EEST 2007

Εγώ θα το ξαναπώ και μην βαράτε, όμως πραγματικά πιστεύω ότι θα πρέπει
αφού θέλουμε όλοι μας ποιοτητα και οχι ποσοτητα να το ρίχνουμε στην
ψηφοφορία. Σαν i18n να ακολουθούμε όλοι την πλειοψηφία. Να φτιαχτεί μια
λίστα λέξεων (αυτές που περνάνε από την ψηφοφορία τουλάχιστον) και αυτές
να ακολουθούμε. Που είναι το κακό ή το δυσκολο σε αυτό; Αν κάποιος χάσει
την ψηφοφορία, πρόβλημά του. Μου τη σπάει να τσακωνόμαστε κάθε τρεις και
λίγο για ψήλου πήδημα, τόση ώρα που χάνουμε με τις ανοησίες αυτές θα
μπορούσαμε να τις ξοδέψουμε για να έρθουμε πιο κοντά. Ήμαρτον!
Στο κάτω κάτω δεν κανονίζουμε να πάμε μια φορά όλοι μαζί για καφέ; Αν
έχουμε κάποιες διαφορές ας πλακωθούμε από εκεί. Και μετά ας αγαπηθούμε
O/H Kostas Papadimas έγραψε: