[I18NGR] Απόδοση nameserver

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Fri Apr 13 18:34:50 EEST 2007

Στις 13-04-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 15:52 +0300, ο/η Dimitrios 'sehh'
Michelinakis έγραψε:

> kai ego simfono, den tithete thema, sto Fedora tis metafrasis mou tis exo me diakomisti.

Και ο επόμενος που θα τις πάρει στα χέρια του θα το διορθώσει σε
εξυπηρετητής...
Πάντως στην τελική ανάλυση έχει και πλάκα να έχει και κάθε διανομή- DE
και διαφορετικούς όρους. Γιατί όπωσδήποτε θα πρέπει να είναι
ομογενοποιημένα όλα?? ;-) (Πάντως στο fedora (αν θυμάμαι καλά) στα
περισσότερα μηνύματα ο server όπου δεν διακομίζει αλληλογραφία είχε
μεταφραστεί ως εξυπηρετητής για να υπάρχει συνάφεια με το GTK+, GNOME.
Τα έχεις διορθωσει όλα τουλάχιστον?.)