[I18NGR] OT: Περί συντονισμού (was: Re: Απόδοση nameserver)

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Sat Apr 14 00:33:39 EEST 2007

Στις Fri, 13 Apr 2007 21:33:32 +0100
Ο/Η Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος
<billg at hellug.gr> έγραψε:

> Εγώ θα το ξαναπώ και μην βαράτε, όμως πραγματικά πιστεύω ότι θα πρέπει
> αφού θέλουμε όλοι μας ποιοτητα και οχι ποσοτητα να το ρίχνουμε στην
> ψηφοφορία. Σαν i18n να ακολουθούμε όλοι την πλειοψηφία. Να φτιαχτεί
> μια λίστα λέξεων (αυτές που περνάνε από την ψηφοφορία τουλάχιστον)
> και αυτές να ακολουθούμε. Που είναι το κακό ή το δυσκολο σε αυτό; Αν

Οργάνωση; συντήρηση; Το ουσιαστικό πρόβλημα είναι η διάθεση χρόνου.
Δεν είμαστε φοιτητές να διαθέτουμε άπειρο...
Εκτός από αυτό, η ψηφοφορία θα πρέπει να είναι η έσχατη λύση, αν δεν
βγάλει πουθενά η κουβέντα.

> κάποιος χάσει την ψηφοφορία, πρόβλημά του. Μου τη σπάει να
> τσακωνόμαστε κάθε τρεις και λίγο για ψήλου πήδημα, τόση ώρα που
> χάνουμε με τις ανοησίες αυτές θα μπορούσαμε να τις ξοδέψουμε για να

Δεν τσακωνόμαστε, συζητάμε. Αλλά όταν γράφεις ακριβώς οτι θα έλεγες
στην παρέα σου στον καφέ, είναι λογικό να σε παρεξηγούν γιατί στο
γραπτό λόγο χάνονται πολλά. Και φυσικά δε μπορείς να πείσεις τον
συνομηλιτή σου αν ξεκινάς την κουβέντα με κάτι σαν «Μα τι βλακείες
λέτε/κάνετε, ελάτε να σας πω εγώ πως θα γίνει!»

> έρθουμε πιο κοντά. Ήμαρτον! Στο κάτω κάτω δεν κανονίζουμε να πάμε μια
> φορά όλοι μαζί για καφέ; Αν έχουμε κάποιες διαφορές ας πλακωθούμε από
> εκεί. Και μετά ας αγαπηθούμε

Μου κάνεις τα εισιτήρια να έρθω απ'τη Ρόδο; ;-)

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org
PGP Key: http://members.hellug.gr/stavrosg/GnuPG.key
Did you bother to read any of the replies,
or you just pressed 'Reply' and started typing?