[I18NGR] mozilla strings

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Sep 10 17:22:52 EEST 2006

Έχω τα παρακάτω stings αμετάφραστα στο SM 1.1a.

Αρχείο: ../messenger/addressbook/addressBook.properties

abReplicationOfflineWarning=You must be online to perform LDAP replication.
abReplicationSaveSettings=Settings must be saved before a directory may
be downloaded.

Τα αντίστοιχα του ΤΒ 2.0a είναι:

abReplicationOfflineWarning=Θα πρέπει να εργάζεστε με σύνδεση για να
εκτελέσετε μια LDAP replication.
abReplicationSaveSettings=Οι ρυθμίσεις θα πρέπει να αποθηκευτούν σε ένα
κατάλογο πριν να μεταφορτωθούν.

Στο 1ο είναι αμετάφραστο το replication και το 2ο έχει... παρεξηγηθεί.

Δεν έχω ιδέα για το πως δουλεύει το LDAP για να ξέρω ακριβώς που
δημιουργείται το ακριβές αντίγραφο και τι ακριβώς εννοεί με το directory
αλλά προτείνω τα παρακάτω:

abReplicationOfflineWarning=Θα πρέπει να εργάζεστε με σύνδεση για να
δημιουργηθεί ένα αντίγραφο του LDAP.
abReplicationSaveSettings=Οι ρυθμίσεις πρέπει να αποθηκευτούν για να
είναι δυνατή η λήψη ενός/μιας καταλόγου/ενότητας.

Αρχείο: ../messenger/pref-notifications.dtd

<!ENTITY showTrayIcon.label               "Show a tray icon">

Πώς μεταφράζουμε το tray? Πίνακας εφαρμογών?