[I18NGR] Fedora docs translations?

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue May 30 15:00:34 EEST 2006

On Tue, 30 May 2006, Kostas Papadimas wrote:

[..]

To oti tyxainei na eimai "ενεργό και προβεβλημένο" melos toy hellug einai
giati exw poly megalh pisth sthn omadikh doyleia mesw thesmothethmenwn
organwn kai stis anoixtes diadikasies me thn yposhmeiwsh oti de doyleyw gia
emena, doyleyw panta gia to Syllogo poy einai anoixtos gia oloys - kai den
eimai o monos - aplws eimai apo monos moy ligo parapanw "eyaisthitos" se
kapoia thematakia.

Afhnw loipon ta diafora poy boroyme na piastoyme se le3eis alla kai apo
gegonota se diafores listes kai diafora paramagazakia kai na tina3oyme
th syzhthsh ston aera (na shmeiwthei pws oi proswpikes moy apopseis einai
proswpikes kai den odhgoyn se kontres kanenan ektos apo emena) kai krataw
mono to apo katw. Sto pshto twra (kai gia na mhn eimaste teleiws offtopic
sthn i18n):

> είμαι και εγώ μέσα και αναλαμβάνω την ευθύνη και το  συντονισμό έργου
> localisation υπό την αιγίδα του Hellug άμεσα  και εντάσσω εκεί τα projects
> στα οποία είμαι υπεύθυνος (και φυσικα γίνομαι μέλος του hellug).
> (π.χ το έργο l10n.hellug.gr στο οποίο θα μπαινουν οι ανάγκες - τα
> διάφορα έργα- τα διάσπαρτα documentation, διανομές. live-cds κτλ σε σχέση
> με το linux και τα ελληνικά..)

Se pro(s)kalw na to kaneis, pragmatika oso moy anebasan thn piesh diafora
poy diabasa pio 'panw alla kai osa yferponta kykloforoyn, allo toso xarhka
me thn protash soy. Proswpika tha parathsw diafora pragmata gia na
boithisw texnika oso ginetai s' ayto to egxeirhma.

Oso gia thn eggrafh sto Syllogo, den yparxei logos na gineis melos an
pragmatika de thes kai an den exeis ore3h na prosfereis *sto Syllogo* (poy
den einai to idio me to prosferw sthn koinothta toy linux).
(to na gineis melos den einai aplws plhrwneis mia syndromh kai telos,
exei ypoxrewseis kai typikes: http://www.hellug.gr/hellug/katastatiko#ar-10
alla kai "h8ikes")

Sto dia tayta: etoimase ena proxeiro texniko prosxedio toy ti borei na
xreiastei kai steilto sto D.S. gia ta peraiterw