[I18NGR] Fedora docs translations?

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue May 30 14:07:46 EEST 2006

Στις 30-05-2006, ημέρα Τρι, και ώρα 10:58 +0300, ο/η Spiros Bolis
έγραψε:

> Gia na teleiwnei to paramythi: O Hellug hostarei sobara projects poy
> aforoyn sobares doyleies kai oxi 3epetes 'h alla xwris deyterh koybenta.
> Yparxei sxetiko policy apo poly palia (poy den perilambanei tis le3eis
> "sobares", "3epetes" k.t.l poy prosthesa egw) kai efarmozetai.
> H politikh ayth isxye kai isxyei apo katabolhs Syllogoy xwris na xreiazetai
> na einai kapoios melos (px. hq.hellug.gr).

1)Κανένας δεν αμφισβητεί την προσφορά του συλλόγου και ούτε και τις
προθέσεις του.
2) Η σοβαρότητα του καθενός μας κρίνεται από τις πράξεις μας μέσα στο
χρόνο. Αν εσύ (που είσαι και από τα πιο ενεργά και προβεβλημένα μέλη του
hellug) εξακολουθείς να  θεωρείς την πλειονότητα των projects που
συμμετέχουμε ως "ξεπέτες και "αρπακτές", οδηγείς τον hellug σε μια άτυπη
κόντρα μαζί μας με ανεπιθύμητα για όλους αποτελέσματα.

> Anti loipon na ginontai filologies: akoysa, moy eipan ("kalothelhtades" toys
> lew egw otan xreiazetai n' anaferthw dhmosia, allh le3h tairiazei kai de
> xreizetai na eimai metafrasths gia na th brw), opoios exei endiaferon na
> boithisei thn koinothta me ta ellhnika 'h me development 'h me kati allo
> poy afora ayto to "linux" na 3erei oti o hellug tha einai ekei.

3) O hellug δεν θα αποκτήσει ποτέ επαφή με τα περιρρέοντα του ΕΛΛΑΚ
projects αν συνεχιστεί η λογική των επιθέσεων και της καχυποψίας...

> w proswpika x*st at ka, ellhnika de borw na blepw, an tyxei
> kai pesei to mati moy se kanena "neologismo", tha moy gyrisei to mati
> anapoda kai prokeimenoy na exw thn hremia poy, bazw to periballon moy
> sta 3ena.
(Υπάρχουν όμως και πολλοί που τους αρέσει να βλέπουν και να γράφουν στην
γλώσσα τους. Σε αυτούς απευθυνόμαστε- για τους άλλους x*st at kame
ομοίως...)

> Kai gia na prolabw tyxon "kalothelhtes". To praktiko kommati (nai, h
> dianomh X thelei na Y arxeia alla h dianomh Z ta W) pisteyw pws lynetai
> me ligh _*kalh*_ thelhsh.

4)Η καλη θέληση εκ μέρους μας υπάρχει (και πάντα υπήρχε) . Δυστυχώς όμως
με υπονούμενα περί "μαγαζακίων" , "Ξεπετών" και "αρπακτών από τη
Ευρωπαϊκή ένωση"  δεν φαίνεται να υπάρχει και η αντίστοιχη διάθεση εκ
μέρους σου..
5) Και να προχωρήσω και παρακάτω. Όντως η ανάγκη για έναν συντονισμό των
διάφορων ανεξάρτητων project υπάρχει και όσο το ΕΛΛΑΚ γίνεται πιο
δημοφιλές η ανάγκη αυτή θα γίνεται πιο επιτακτική. Αν ο hellug έχει την
πραγματική διάθεση να βοηθήσει στον συντονισμό (χωρίς υπονοούμενα και
τρικλοποδιές) είμαι και εγώ μέσα και αναλαμβάνω την ευθύνη και το
συντονισμό έργου localisation υπό την αιγίδα του Hellug άμεσα  και
εντάσσω εκεί τα projects στα οποία είμαι υπεύθυνος (και φυσικα γίνομαι
μέλος του hellug).  (π.χ το έργο l10n.hellug.gr στο οποίο θα μπαινουν οι
ανάγκες - τα διάφορα έργα- τα διάσπαρτα documentation, διανομές.
live-cds κτλ σε σχέση με το linux και τα ελληνικά..)

Αυτά προς το παρόν

Κώστας Παπαδήμας