[I18NGR] Fedora docs translations?

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue May 30 10:58:38 EEST 2006

On Mon, 29 May 2006, Kostas Papadimas wrote:

> Με δεδομένη την θέση  του Helllug να μην φιλοξενούνται "ξένα" προς το
> σύλλογο projects, θα ήταν αγενές να ζητήσουμε κάτι τέτοιο από το
> σύλλογο.

Gia na teleiwnei to paramythi: O Hellug hostarei sobara projects poy
aforoyn sobares doyleies kai oxi 3epetes 'h alla xwris deyterh koybenta.
Yparxei sxetiko policy apo poly palia (poy den perilambanei tis le3eis
"sobares", "3epetes" k.t.l poy prosthesa egw) kai efarmozetai.
H politikh ayth isxye kai isxyei apo katabolhs Syllogoy xwris na xreiazetai
na einai kapoios melos (px. hq.hellug.gr).
Anti loipon na ginontai filologies: akoysa, moy eipan ("kalothelhtades" toys
lew egw otan xreiazetai n' anaferthw dhmosia, allh le3h tairiazei kai de
xreizetai na eimai metafrasths gia na th brw), opoios exei endiaferon na
boithisei thn koinothta me ta ellhnika 'h me development 'h me kati allo
poy afora ayto to "linux" na 3erei oti o hellug tha einai ekei.

> Η καλύτερη ιδέα είναι του Νίκου (να στηθεί στο fedora wiki ) ώστε να είναι πιο ευέλικτο για όσους θέλουν να βοηθήσουν.

An thelete n' akousete kai kamia gnwmh parapanw ayto einai h xeiroterh idea
poy yparxei. Alla Ellhnika sto fedora, alla ellhnika sto ubuntu (tyxaia
paradeigmata?). Egw proswpika x*st at ka, ellhnika de borw na blepw, an tyxei
kai pesei to mati moy se kanena "neologismo", tha moy gyrisei to mati
anapoda kai prokeimenoy na exw thn hremia poy, bazw to periballon moy
sta 3ena.

Kai gia na prolabw tyxon "kalothelhtes". To praktiko kommati (nai, h
dianomh X thelei na Y arxeia alla h dianomh Z ta W) pisteyw pws lynetai
me ligh _*kalh*_ thelhsh.