[I18NGR] openoffice (writter) bug?

Dimitris Korbetis korb at uth.gr
Fri May 26 21:25:00 EEST 2006

Spiros Georgaras wrote:
> [...]
> και το κάνω επικόλληση στο νέο έγγραφό μου, το "Κώδικας" εμφανίζεται στη
> λίστα προτύπων παραγράφου.
>
> Υπάρχει εδώ κάποιο πρόβλημα με τα πρότυπα/στυλ παραγράφου  του χρήστη;
> Όλες οι άλλες μορφοποιήσεις που έχω κάνει στα υπάρχοντα στυλ (Επικεφαλίδα
> 1-10) είναι σωστά. Επίσης έχω φτιάξει, με αντίστοιχο τρόπο, δύο στυλ/πρότυπα
> σελίδων με όνομα "3 στήλες - πορτραίτο" και "4 στήλες - πορτραίτο", τα οποία
> εμφανίζονται κανονικά.
>
> Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει τα παραπάνω; Ή δεν κάνω εγώ κάτι σωστά;

Έκανα αυτά που περιέγραψες και το στύλ "Κώδικας" εμφανίζεται κανονικά.
Έχω ΟΟο 2.0.2 σε windows

> Επίσης παρατήρησα ότι αλλού χρησιμοποιείται το "στυλ" και αλλού το
> "πρότυπο" ("Πρότυπα παραγράφων" - "Στυλ χαρακτήρων" - "Πρότυπα πλαισίου" -
> "Πρότυπα σελίδων" - Στυλ λίστας"). Νομίζω θα ήταν καλύτερα να χρησιμοποιείται
> το ένα από τα δύο, αφού πρόκειται για ομοιογενή πράγματα, για να αποφεύγεται
> πιθανή σύγχυση.

Συμφωνώ μαζί σου - το πρότυπο είναι διαφορετική έννοια απο το Στύλ.

> Τέλος υπάρχει πουθενά το 2.0.2 ελληνικό για windows?

Υπάρχουν μόνο μη επίσημες εκδόσεις από
Pavel Janic
ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/2.0.2/OOo_2.0.2_windows_install_el.exe

Δημήτρη Κορμπέτη
http://www.ellak.gr/pub/oo_testbuilds/2/OOo_2.0.2_windows_install_el.exe

το δεύτερο περιέχει και συλλαβισμό, ορθογραφικό έλεγχο καθώς και το
μισό-μεταφρασμένο help