[I18NGR] openoffice (writter) bug?

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri May 26 18:49:50 EEST 2006

Καλησπέρα σε όλους

Έχω την ακόλουθη κατάσταση για την οποία θα ήθελα επιβεβαίωση

Είμαι στον writter, όπου έχω γράψει ένα κείμενο
Κάπου έχω κάποια κομμάτια κώδικα, οπότε πάω και φτιάχνω ένα πρότυπο παραγράφου
με όνομα "Κώδικας"

Τα στυλ μου αυτά (έχω κάνει και κάποιες αλλαγές στις επικεφαλίδες 1-10) τα
αποθηκεύω σε ένα αρχείο ott, το οποίο μετά το περνάω στα "Πρότυπα μου" από το
"Πρότυπα εγγράφου > Διαχείριση > Εισαγωγή προτύπου"

Πάω "Αρχείο > Δημιουργία > Πρότυπα και έγγραφα" και επιλέγω το παραπάνω
αποθηκευμένο πρότυπο. Πατάω F11, και επιλέγω "Όλα τα στυλ". Όμως το πρότυπο
παραγράφου "Κώδικας" δεν εμφανίζεται...

Αν τώρα πάω στο αρχικό μου έγγραφο και κάνω αντιγραφή το κείμενο του κώδικα,
και το κάνω επικόλληση στο νέο έγγραφό μου, το "Κώδικας" εμφανίζεται στη
λίστα προτύπων παραγράφου.

Υπάρχει εδώ κάποιο πρόβλημα με τα πρότυπα/στυλ παραγράφου  του χρήστη;
Όλες οι άλλες μορφοποιήσεις που έχω κάνει στα υπάρχοντα στυλ (Επικεφαλίδα
1-10) είναι σωστά. Επίσης έχω φτιάξει, με αντίστοιχο τρόπο, δύο στυλ/πρότυπα
σελίδων με όνομα "3 στήλες - πορτραίτο" και "4 στήλες - πορτραίτο", τα οποία
εμφανίζονται κανονικά.

Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει τα παραπάνω; Ή δεν κάνω εγώ κάτι σωστά;

Επίσης παρατήρησα ότι αλλού χρησιμοποιείται το "στυλ" και αλλού το
"πρότυπο" ("Πρότυπα παραγράφων" - "Στυλ χαρακτήρων" - "Πρότυπα πλαισίου" -
"Πρότυπα σελίδων" - Στυλ λίστας"). Νομίζω θα ήταν καλύτερα να χρησιμοποιείται
το ένα από τα δύο, αφού πρόκειται για ομοιογενή πράγματα, για να αποφεύγεται
πιθανή σύγχυση.

Τέλος υπάρχει πουθενά το 2.0.2 ελληνικό για windows?

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://users.otenet.gr/~geosp/gpg-kde-el.html