[I18NGR] synantisi gia to $100 laptop - praktika kai lista ergasion

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Mon May 29 13:06:15 EEST 2006

Στις 29-05-2006, ημέρα Δευ, και ώρα 12:21 +0300, ο/η Panayotis
Katsaloulis έγραψε:

> Μα, καλά, τι λέμε τώρα.
> Υπάρχουν και μάλιστα δύο.
> Oι FreeFonts (εδώ και ΧΡΟΝΙΑ πλέον) και οι
> Magenta.
>
> Μήπως εννοείς τίποτε άλλο;

Να προσθέσω και τις dejavu (http://dejavu.sourceforge.net)  (oι οποίες
κατάγονται από τις Bistream και βελτιωνονται συνεχώς όσον αφορά τα
ελληνικά- http://dejavu.sourceforge.net/wiki/index.php/Testing#Greek )
και θα είναι οι προεπιλεγμένες ελληνικές γραμματοσειρές στην 6,06 του
Ubuntu. Άποψη μου είναι ότι οι  Mgopen  χρειάζονται ακόμα δουλειά στο
hinting  για να πούμε ότι μας καλύπτουν....

Κώστας