[I18NGR] scribus

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri May 19 22:34:10 EEST 2006

On Friday 19 May 2006 22:22 Toussis Manolis wrote:
> νομίζω το glyph το αποδίδω παντού 'γλύφος'.

Σε αυτά όχι

msgid "Font %1 has broken glyph %2 (charcode %3)"
msgstr "Η γραμματοσειρά %1 έχει κατεστραμμένο ψηφίο %2 (κωδικός χαρακτήρα %3)"

msgid "Check for missing glyphs"
msgstr "Έλεγχος για σύμβολα που λείπουν"

msgid "Font %1  has invalid glyph %2 (charcode %3), discarding it"
msgstr "Η γραμματοσειρά %1 περιέχει μη έγκυρο ψηφίο %2 (κωδικός χαρακτήρα %3),
γίνεται απόρριψη"

> Δεν ξέρω αν είναι δόκιμος ο όρος απλά έτσι το άκουσα από έναν χρήστη
MacOS...
> Αν είσαι σίγουρος ότι 'η γλυφή' είναι ο σωστός όρος το αλλάζω...
Όπως σου είπα δεν το ξέρω...
Αν ξέρει κανένας άλλος...

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://users.otenet.gr/~geosp/gpg-kde-el.html