[I18NGR] Απόδοση του passphrase

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sat May 6 07:38:32 EEST 2006

On 5/6/06, Nikos Charonitakis <nikosx at gmail.com> wrote:
> Την 5/5/2006, Konstantinos Togias <ktogias at math.upatras.gr> έγραψε:
> γιατί δεν είναι το ίδιο πράγμα.
> φαντάσου ένα πρόγραμμα να σου ζητάει κωδικό πρόσβασης (password) και
> στο επόμενο δευτερόλεπτο να σου ζητάει κωδικό πρόσβασης (passphrase).
> τι θα υποθέσεις; μάλλον οτι έδωσες λάθος password ή οτι το πρόγραμμα
> έχει bug...

Εφόσον λοιπόν το 'passphrase' έχει άλλη έννοια και δεν είναι
εναλλάξιμο με το 'password', και αφού το password μεταφράζεται ως
"Κωδικός Πρόσβασης" (αλήθεια κωδικός πρόσβασης δεν θα έπρεπε να είναι
το 'passcode' και λέξη πρόσβασης το 'password' για να είμαστε πιο
ακριβείς;; ) μου φαίνεται λογικό το "Φράση Πρόσβασης" για το
passphrase.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras