[I18NGR] Απόδοση του "* box" (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon Mar 20 00:26:24 EET 2006

On Sunday 19 March 2006 21:36 Toussis Manolis wrote:

> γιατί ο πληθυντικός?
> το "πλαίσιο επιλογής" είναι σωστότερο...

Ναι ίσως θα πρέπει να το ξαναδούμε αυτό...
Θυμάμαι ότι όλα αυτά έχουν συζητηθεί στο παρελθόν και έχουν αποφασιστεί οι
«σωστές» αποδόσεις τους. Κρίμα που δε δουλεύει η αναζήτηση για να τα
κοιτάξουμε από εκεί...

> για το "παράθυρο" δε συμφωνώ γιατί θα υπάρξει σίγουρα στο μέλλον στιγμή που
> θα πάψουν αυτά τα μηνύματα να είναι μεμονομένα παράθυρα... αλλά θα
> εμφανίζονται σε εφαρμογίδια... (τύπου ανάδυσης ή ίσως στον kicker...)

Τότε βεβαίως θα το δούμε. Ίσως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το «αναδυόμενα
παράθυρα μηνυμάτων» ή κάτι τέτοιο. Για την ώρα όμως πρόκειται για κανονικά
παράθυρα και νομίζω αυτή η απόδοση είναι η σωστότερη...

> το εργαλειοθήκη είναι οκ...
:)

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».