[I18NGR] Απόδοση του "* box" (KDE)

Toussis Manolis manolis at koppermind.homelinux.org
Sun Mar 19 21:36:48 EET 2006

On Sunday 19 March 2006 14:55, Spiros Georgaras wrote:
> Καλό μεσημέρι σε όλους
>
> Έχω ξεκινήσει την αλλαγή της απόδοσης του "box" (στο KDE) σε μηνύματα του
> τύπου
> όπως είχε αποφασιστεί στο παρελθόν.
γιατί ο πληθυντικός?
το "πλαίσιο επιλογής" είναι σωστότερο...

> Θα ήθελα την άποψή σας ως προς τα παρακάτω:
> "message box" -> είναι «κουτί μηνύματος»
>   αφού αυτό είναι στην πραγματικότητα
> "dialog box" -> είναι «κουτί διαλόγου»
> "toolbox" -> είναι «κουτί εργαλείων»
>   αλλά νομίζω πολύ καλύτερο θα ήταν το «εργαλειοθήκη»
για το "παράθυρο" δε συμφωνώ γιατί θα υπάρξει σίγουρα στο μέλλον στιγμή που θα
πάψουν αυτά τα μηνύματα να είναι μεμονομένα παράθυρα... αλλά θα εμφανίζονται
σε εφαρμογίδια... (τύπου ανάδυσης ή ίσως στον kicker...)
το εργαλειοθήκη είναι οκ...