[I18NGR] Απόδοση του "* box" (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sun Mar 19 14:55:47 EET 2006

Καλό μεσημέρι σε όλους

Έχω ξεκινήσει την αλλαγή της απόδοσης του "box" (στο KDE) σε μηνύματα του
τύπου
όπως είχε αποφασιστεί στο παρελθόν.

Θα ήθελα την άποψή σας ως προς τα παρακάτω:
"message box" -> είναι «κουτί μηνύματος»
  αφού αυτό είναι στην πραγματικότητα
"dialog box" -> είναι «κουτί διαλόγου»
"toolbox" -> είναι «κουτί εργαλείων»
  αλλά νομίζω πολύ καλύτερο θα ήταν το «εργαλειοθήκη»

Τί νομίζετε είναι καλύτερο/σωστότερο για τις παραπάνω τρεις περιπτώσεις;

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».