[I18NGR] Ανοικτό / ανοιχτό

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Wed Mar 15 22:10:18 EET 2006

On Saturday 11 March 2006 19:45 Πιστιόλης Κωνσταντίνος wrote:
> Την Fri, 10 Mar 2006 23:03:22 +0200,ο(η) Spiros Georgaras

> Άσχετα με το ποιο θεωρείται γραμματικά σωστότερο για τη δημοτική,
> τουλάχιστον σε μένα, για το γραπτό λόγο το "ανοικτό" είναι καλύτερο
> στο μάτι...

Καλησπέρα σε όλους

Έκανα κάποιες συζητήσεις σχετικά, με ανθρώπους που είναι πιο σχετικοί από
μένα, και συμφώνησαν και αυτοί ότι στο γραπτό λόγο το "ανοικτό" είναι το
σωστότερο. Μάλιστα ένας εξ αυτών μου έφερε ως παράδειγμα και το «κτήμα» -
«χτήμα».

Κατόπιν αυτών, θα κοιτάξω να κάνω τις σχετικές αλλαγές (ελπίζω μόνο να προλάβω
για το KDE 3.5.2)

Ευχαριστώ πολύ όλους για τη συμμετοχή

> Δε νομίζω πάντως ότι πειράζει που υπάρχουν και τα δύο.

Ναι δεν πειράζει, δεν είναι κάτι το τραγικό, αλλά δεν φαίνεται ωραίο να έχουμε
το ίδιο μήνυμα σε δύο διαφορετικές εφαρμογές και να έχει τέτοιου είδους
διαφορές

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».