[I18NGR] Email blocked...

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri Mar 10 23:12:59 EET 2006

On Friday 10 March 2006 22:45 Mail Delivery Subsystem wrote:
> The original message was received at Fri, 10 Mar 2006 22:45:21 +0200
> from athedsl-24596.otenet.gr [87.202.96.212]
>
>    ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
> <i18ngr at lists.hellug.gr>
>     (reason: 550 5.7.1 Spam blocked see:
> http://spamcop.net/bl.shtml?195.170.0.77)

Καλησπέρα και πάλι

Έχω (και πάλι) πρόβλημα στην αποστολή μηνυμάτων μέσω otenet
Για αυτό βέβαια δεν ευθύνεται η otenet, αλλά η υπηρεσία που χρησιμοποιείται
από πλευράς μας (hellug) για τον εντοπισμό spam (spamcop.net)
Μπορεί να γίνει κάτι γι' αυτό;
Είναι εκνευριστικό να πρέπει κάθε φορά να αλλάζω τη διεύθυνση για να στείλω
ένα μήνυμα σε κάποια λίστα...

Εν πάση περιπτώσει, το έχω ήδη δηλώσει και στην otenet

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».