[I18NGR] metafrasi tou "locale"

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Tue Jun 13 15:08:30 EEST 2006

Spiros Georgaras wrote:

> Εκ πρώτης όψεως περίεργο...
> Μάλλον προτιμώ το "τοπική ρύθμιση / τοπικές ρυθμίσεις" αλλά δεν ξέρω αν και
> αυτό αποδίδει το νόημα: ρυθμίσεις σχετικά με τη χώρα/τοποθεσία
>
> Αυτό θα ήταν το καλύτερο αν δεν ήταν τόσο περιφραστικό...
>
> Πάντως θα έλεγα να μη βιαστούμε, να δούμε τι  χρησιμοποιείται και αλλού
> (gnome, οο, firefox) και να πάρουμε τη γνώμη και άλλων, ώστε να αποφασιστεί
> μια κοινά αποδεκτή απόδοση και αν είναι δυνατόν να αλλαχθεί παντού ταυτόχρονα

Εγώ προτείνω "ρύθμιση τοπικότητας" (όπως προανέφερα) και μπορώ να κάνω
όλες τις αλλαγές στο fedora και να τις σπρώξω στο gnome.

Κώστα Μαργαρίτη, τι λες για το debian?

Δ.

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)