[I18NGR] metafrasi tou "locale"

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon Jun 12 21:50:07 EEST 2006

On Monday 12 June 2006 21:32 Dimitrios 'sehh' Michelinakis wrote:

> Pos sou fenete to "Ρύθμιση Τοπικότητας" pou idi protathike?

Εκ πρώτης όψεως περίεργο...
Μάλλον προτιμώ το "τοπική ρύθμιση / τοπικές ρυθμίσεις" αλλά δεν ξέρω αν και
αυτό αποδίδει το νόημα: ρυθμίσεις σχετικά με τη χώρα/τοποθεσία

Αυτό θα ήταν το καλύτερο αν δεν ήταν τόσο περιφραστικό...

Πάντως θα έλεγα να μη βιαστούμε, να δούμε τι  χρησιμοποιείται και αλλού
(gnome, οο, firefox) και να πάρουμε τη γνώμη και άλλων, ώστε να αποφασιστεί
μια κοινά αποδεκτή απόδοση και αν είναι δυνατόν να αλλαχθεί παντού ταυτόχρονα

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://users.otenet.gr/~geosp/gpg-kde-el.html