[I18NGR] Gia to parwxhmenos kai alles sizitiseis

Toussis Manolis manolis at koppermind.homelinux.org
Sun Jun 11 12:34:53 EEST 2006

Κοίτα θέλω να μου πεις με δικά σου λόγια χωρίς τη χρήση λεξικών τι εννοεί ο
ποιητής-developer "deprecated" όταν λέει τη φράση:

The function GetName() is deprecated in API ver.3.1. The new function Get()
must be used instead.

Πες μου ποιες λέξεις σου έρχονται στο μυαλό , γιατί αλλιώς δε βγάζουμε άκρη με
αυτή τη συζήτηση.
Η απευθείας ερμηνεία λέξεων ή φράσεων είναι ευκολότερη αλλά συνήθως είναι για
γέλοια.