[I18NGR] Gia to parwxhmenos kai alles sizitiseis

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Sat Jun 10 02:42:55 EEST 2006

2006/6/10, Spiros Georgaras <sngeorgaras at otenet.gr>:

> [...]
> πράγμα. Είναι το σκεπτικό της αρπαχτής, μέσα σε όλα χωρίς προετοιμασία, χωρίς
> ενημέρωση, χωρίς κόπο
>
> Αλλά και στο θέμα του ελέγχου των μεταφράσεων δεν πάμε πίσω... Αν εξαιρέσουμε
> τον "Τα πάντα ρει", που πάντα κάνει τις προτάσεις του... άστα καλύτερα.
>
> Τόσο δύσκολο θα ήταν να πει κάποιος «είδα αυτό εκεί και είναι λάθος» ή «είδα
> αυτό εκεί και δε μου άρεσε»; Το εύκολο είναι να πει: εγώ θα ασχοληθώ με
> αυτούς τους άχρηστους (για να μην πω τι εννοούν) με την «αρχικοποίηση» και
> τη «μεταφόρτωση» τους; Το έχω δει πολλές φορές σε κάποια φόρουμ...
Ένα έχω να πω: είχαμε κάνει ένα λάθος στο gtk+ που έβγαζε μάτι.
Για κάτι μήνες κανείς δεν είπε ρε σεις υπάρχει το τάδε πρόβλημα στην
εμφάνιση του ημερολογίου...
Τελικά το είδα εγώ όταν έβαλα την έκδοση που είχε το πρόβλημα και το
διόρθωσα αμέσως.
Ενας ασφαλής δρόμος για να κινηθεί κάποιος που του αρέσει να προσφέρει
στο όλο έργο, είναι να αγνοήσει και να μη δίνει σημασία σε κακόβουλα ή
 άλλα σχόλια από άτομα που δεν ενδιαφέρονται πραγματικά ή είναι
εντελώς άσχετα. Να ξέρει δηλαδή τι κάνει και γιατί το κάνει και να
αφαιρέσει τον θόρυβο από τον ορίζοντα του.