[I18NGR] Kerning (was Re: Μια επισύμανση για τη μετάφραση του OpenOffice)

Nikos Platis nplatis at di.uoa.gr
Tue Jul 11 00:25:29 EEST 2006

στην τυπογραφική ορολογία και καλό θα ήταν να παραμείνει έτσι. Η
διαγραμμάτωση δεν αφορά μόνο τη σύμπτυξη χαρακτήρων, αλλά γενικά την
απόσταση μεταξύ ζευγών γειτονικών χαρακτήρων.

Ένα σχετικό κείμενο που βρήκα:
http://www.vcdc.gr/forum/viewtopic.php?t=2048&sid=2e03180c4031c875e86d090d9227c01b

O/H Kostas Papadimas έγραψε:

Nikos Platis                                  e-mail: nplatis at di.uoa.gr
Department of Informatics                        tel: +30 210-727-5106
University of Athens                             fax: +30 210-727-5114

"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill