[I18NGR] Kerning (was Re: Μια επισύμανση για τη μετάφραση του OpenOffice)

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Mon Jul 10 23:50:36 EEST 2006

Στις 10-07-2006, ημέρα Δευ, και ώρα 22:01 +0300, ο/η Spiros Georgaras
έγραψε:
> Καλησπέρα
>
> Και πάλι βρήκα ένα σημείο που θα ήθελε βελτίωση/προσοχή
> Εισάγω μια εικόνα σε ένα έγγραφο κειμένου, κάνω διπλό κλικ πάνω της και πάω
> στην καρτέλα «Αναδίπλωση»

Thanks θα το διορθώσω.....
> Από την άλλη και το «Διαγραμμάτωση» δεν το καταλαβαίνω (ξέρω, ξέρω φταίει το
> φτωχό λεξιλόγιό μου :) ), υποθέτω είναι η απόσταση της εικόνας από το
> κείμενο... Και ακριβώς για αυτό δεν είμαι σίγουρος τι θα πρέπει να αλλάξει
> (αν πρέπει να αλλάξει κάτι) και πως...

Πρόκειται για το "Kerning" .. ( κάτι σαν σύμπτυξη χαρακτήρων) Είναι
απομεινάρι από τη μετάφραση της Sun του 1,1. Αν γνωρίζει κάποιος τους
τυπογραφικούς όρους ας προτείνει κάτι, αλλιώς το κάνω σύμπτυξη
χαρακτήρων