[I18NGR] Μια επισύμανση για τη μετάφραση του OpenOffice

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon Jul 10 22:01:47 EEST 2006

Καλησπέρα

Και πάλι βρήκα ένα σημείο που θα ήθελε βελτίωση/προσοχή
Εισάγω μια εικόνα σε ένα έγγραφο κειμένου, κάνω διπλό κλικ πάνω της και πάω
στην καρτέλα «Αναδίπλωση»

Από την άλλη και το «Διαγραμμάτωση» δεν το καταλαβαίνω (ξέρω, ξέρω φταίει το
φτωχό λεξιλόγιό μου :) ), υποθέτω είναι η απόσταση της εικόνας από το
κείμενο... Και ακριβώς για αυτό δεν είμαι σίγουρος τι θα πρέπει να αλλάξει
(αν πρέπει να αλλάξει κάτι) και πως...

Κώστα θα μπορούσες να του ρίξεις μια ματιά;

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://users.otenet.gr/~geosp/gpg-kde-el.html