[I18NGR] Χρησιμοποιήστε και αυτή τη λίστα....

Toussis Manolis manolis at koppermind.homelinux.org
Fri Apr 7 17:08:42 EEST 2006

On Friday 07 April 2006 16:57, Spiros Georgaras wrote:
> Α, εσύ είσαι ο... κακός; :)
> Εντάξει μπορεί να έχετε τους δικούς σας "κώδικες" συνενόησης :)
> Αυτό όμως είναι δευτερεύον. Αυτό που κυρίως ενδιαφέρει είναι η ενημώρωση
> στα πλαίσια της i18ngr. Kαλά θα ήταν να γίνεται μια παραπομπή εδώ όποιων
> συζητήσεων γίνονται, για πληροφόρηση και μόνο, και κυρίως όταν
> συζητούνται θέματα αποδόσεων όρων. Εγώ δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να
> ασχολούμαι με φόρουμ κλπ. παρότι θα το ήθελα, με αποτέλεσμα να χάνω σε
> ενημέρωση...
Δε διαφωνώ για την ενημέρωση για τις συζητήσεις που γίνονται σε άλλα forum...
Απλά με πείραξε λίγο η μπιχτή για το:
"δικά" μας μέλη
και το "μπούρδες" που τόσο πια ενόχλησε τον Κώστα...
Άλλωστε δε γράφω εκεί (adslgr) τίποτα διαφορετικό από αυτά που λέω εδώ ούτε
κρύβομαι από το i18ngr.
Απλά εκεί είναι το στέκι μου και συζητώ περισσότερο...
Τεσπα...