[I18NGR] Χρησιμοποιήστε και αυτή τη λίστα....

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri Apr 7 16:57:48 EEST 2006

O/H Toussis Manolis έγραψε:

> Το μπούρδες το είπα ΕΓΩ και το είπα για την ένοια "φυλλομετρητής". Και φυσικά
> δεν το παίρνω πίσω. Γιατί έιναι ένας απαίσιος "ΡΑΜισμός" που κατσικώθηκε στα
> pcια μας και δεν αντέχεται με τίποτα.
> Πάντα εκφράζω προσωπικές απόψεις... Όταν πρόκειται για αποψη κάποιου άλλου το
> αναφέρω.
> Δεν το είπα για το συνολικο έργο των μεταφράσεων. Γιατί Κώστα εκτός από
> το "μπούρδες" είμαι θερμός υποστηρικτής της προσπάθειας στο εν λόγω forum .
> (adslgr.com), παρόλα όσα έχω ακούσει εκεί...
>
> Σπύρο εσυ ξέρεις πως μιλάω εδώ και καιρό.. Μερικες φορές πετάω πράγματα πολύ
> [...]
Α, εσύ είσαι ο... κακός; :)
Εντάξει μπορεί να έχετε τους δικούς σας "κώδικες" συνενόησης :)
Αυτό όμως είναι δευτερεύον. Αυτό που κυρίως ενδιαφέρει είναι η ενημώρωση
στα πλαίσια της i18ngr. Kαλά θα ήταν να γίνεται μια παραπομπή εδώ όποιων
συζητήσεων γίνονται, για πληροφόρηση και μόνο, και κυρίως όταν
συζητούνται θέματα αποδόσεων όρων. Εγώ δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να
ασχολούμαι με φόρουμ κλπ. παρότι θα το ήθελα, με αποτέλεσμα να χάνω σε
ενημέρωση...

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».