[I18NGR] Χρησιμοποιήστε και αυτή τη λίστα....

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Fri Apr 7 18:17:54 EEST 2006

Στις 07-04-2006, ημέρα Παρ, και ώρα 17:08 +0300, ο/η Toussis Manolis
έγραψε:
> Δε διαφωνώ για την ενημέρωση για τις συζητήσεις που γίνονται σε άλλα forum...
> Απλά με πείραξε λίγο η μπιχτή για το:
> "δικά" μας μέλη
> και το "μπούρδες" που τόσο πια ενόχλησε τον Κώστα...
> Άλλωστε δε γράφω εκεί (adslgr) τίποτα διαφορετικό από αυτά που λέω εδώ ούτε
> κρύβομαι από το i18ngr.
> Απλά εκεί είναι το στέκι μου και συζητώ περισσότερο...
> Τεσπα...

ΟΚ ..
α) το μπούρδες δεν με ενοχλεί. (έχω ακούσει και πολυ χειρότερα τόσα
χρόνια και ούτε αυτά τα παρεξήγησα)... ( το έγραψα και στο προηγούμενο
μήνυμα) αρκεί να το λες και εδώ για να το διορθώσω,,,, (όπως βλέπεις
μεχρι και ο Wantilles - o μεγαλύτερος πολέμιος του εξελληνισμού -στέλνει
πια διορθώσεις ;-) ) .
β)  Δεν ήταν θέμα μπηχτής (και ούτε ήξερα ότι ήσουν εσύ λόγω
ψευδωνύμου). Απλά -όπως ξαναέγραψα- αφού μπαίνει κάποιο μέλος της δικής
μας λίστας να υποδείξει διορθώσεις, ας τις κάνει forward και σε αυτή τη
λίστα για να μην πάνε χαμένες.
γ) Κανένας δεν σου είπε να μην γράφεις ότι θες εκεί.  (βλέπε α και β).
Θα ήταν όμως πιο χρήσιμο για όλους μας να μεταφέρεις που και που την
εμπειρία σου από αυτό το φόρουμ και σε μας που δεν είμαστε τακτικοί...

Ελπίζω να λύθηκαν  οι όποιες παρεξηγήσεις