[I18NGR] Χρησιμοποιήστε και αυτή τη λίστα....

Toussis Manolis manolis at koppermind.homelinux.org
Fri Apr 7 15:38:40 EEST 2006

On Friday 07 April 2006 12:38, Spiros Georgaras wrote:

> Η κοσμιότητα θα πρέπει αν είναι το πρώτο· τουλάχιστον αν θέλει κάποιος να
> γίνεται σεβαστή η άποψή του
Το μπούρδες το είπα ΕΓΩ και το είπα για την ένοια "φυλλομετρητής". Και φυσικά
δεν το παίρνω πίσω. Γιατί έιναι ένας απαίσιος "ΡΑΜισμός" που κατσικώθηκε στα
pcια μας και δεν αντέχεται με τίποτα.
Πάντα εκφράζω προσωπικές απόψεις... Όταν πρόκειται για αποψη κάποιου άλλου το
αναφέρω.
Δεν το είπα για το συνολικο έργο των μεταφράσεων. Γιατί Κώστα εκτός από
το "μπούρδες" είμαι θερμός υποστηρικτής της προσπάθειας στο εν λόγω forum .
(adslgr.com), παρόλα όσα έχω ακούσει εκεί...

Σπύρο εσυ ξέρεις πως μιλάω εδώ και καιρό.. Μερικες φορές πετάω πράγματα πολύ
χοντρά. Και σίγουρα ξέρεις πόσο έχω προσπαθήσει για την μετάφραση του KDE. Ο
τρόπος που μιλάμε στο adslgr.com είναι πολύ πεζός και μη "κόσμιος" για πολλά
θέματα και πολλούς ανθρώπους... αλλά αυτό το κάνουμε λόγω οικιότητας όχι
γιατί υποβαθμίζουμε το θέμα...
Μια ματιά στο forum θα σας πείσει για το κράξιμο που πέφτει...

> Υπάρχουν κάποιοι δεσμοί (έτσι ενδεικτικά) για να δούμε τι παίζει;
Εδώ είναι το thread που έθιξε τον Κώστα:

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=36127

Πλάκα κάνεις? Για αυτήν τη "*αμημένη" ομοιομορφία παλεύουμε...