[I18NGR] Re: I18ngr Digest, Vol 28, Issue 24

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon Oct 31 14:22:10 EET 2005

On Monday 31 October 2005 13:54 Konstantinos Margaritis wrote:

> το αστείο είναι ότι η "ενδιάμεση μνήμη" περιέχει το "διά-", πρακτικά η
> ενδιάμεση μνήμη είναι περιφραστική έκδοση του "διαμνήμη" :-)
>
> Σοβαρά πάντως, πιστεύω ότι αν κάποιος καταλαβαίνει τι σημαίνει ο όρος
> "ενδιάμεση μνήμη", θα καταλάβει και το "διαμνήμη".
Ειλικρινά, δε θα το καταλάβαινα.
Και αν καταλαβαίνω το αρχικό (αγγλικό) μήνυμα, ενώ δεν καταλαβαίνω τη
μετάφρασή του, κάτι δεν πάει καλά με αυτήν (Είναι πιο σαφές το τι θέλω να πω
στο παράδειγμα με το "fast writes")

> Κώστας

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».