[I18NGR] Re: I18ngr Digest, Vol 28, Issue 24

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon Oct 31 13:40:57 EET 2005

On Monday 31 October 2005 11:39 Konstantinos Margaritis wrote:
> Εγώ πάντως βρίσκω τον όρο αυτό πολύ πετυχημένο! Ούτως η άλλως, οι
> περισσότεροι χρήστες/προγραμματιστές δεν ξέρουν πραγματικά τί
> σημαίνει buffer, απλά πώς να το χρησιμοποιούν.

Αν ξέρουν πως να το χρησιμοποιούν, σίγουρα ξέρουν και περί τίνος πρόκειται.
Μπορεί να μην μπορούν να το εκφράσουν στα ελληνικά με μία - δύο λέξεις, αλλά
καταλαβαίνουν τι περίπου είναι.

Αλλά και αυτοί που δεν ξέρουν, θα συνεχίσουν να μην ξέρουν, ή θα πρέπει να
κοιτάξουν κάποιο «λεξικό», αν εμείς χρησιμοποιούμε αποδόσεις του τύπου
τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει - έστω και περιφραστική - απόδοση (ενδιάμεση
μνήμη) που είναι και κατανοητή.

Με τη χρήση του «διαμνήμη» και οι μεν και οι δε, θα χαθούν εντελώς...

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».