[I18NGR] Λίστα λέξεων - αποδόσεων (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Tue Oct 25 12:58:04 EEST 2005

Καλό μεσημέρι  σε όλους

Έχω ξεκινήσει μια προσπάθεια να συγκεντρώσω κάποιες λέξεις (και τις αποδόσεις
τους) για χρήση από την ομάδα του KDE κατ' αρχήν, και στη συνέχεια για να
λειτουργήσει σαν βάση για την κοινή μεταφραστική μνήμη που προσπαθούμε να
φτιάξουμε.

Σε  αυτή τη λίστα προσπαθώ να εισάγω τις τελευταίες αποδόσεις όπως αυτές έχουν
συζητηθεί και αποφασιστεί ότι θα χρησιμοποιούνται, και κυρίως λέξεις που κατά
καιρούς έχουν αποδοθεί με διαφορετικούς τρόπους και ίσως γίνεται σύγχυση ως
προς το ποια θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί αυτήν τη στιγμή.

Η λίστα βρίσκεται εδώ: http://i18n.kde.org/teams/el/list.html

Θα ήθελα τη βοήθειά σας για την απόδοση κάποιων λέξεων / όρων:

1. Στους όρους
input box - πλαίσιο εισόδου
check box - πλαίσιο ελέγχου
κλπ.
Βέβαια το «πλαίσιο» είναι πιο κοντά στο "box", αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση
ίσως το «πεδίο» είναι πιο εύηχο...

2. Απόδοση του "invalid"
Μηνύματα του τύπου
"Invalid value" - "Άκυρη τιμή"
"The value is invalid" - "Η τιμή είναι άκυρη"

το "invalid" αποδίδεται σαν «άκυρο»
φαίνεται πιο σωστό, καθώς το «άκυρο» μου δίνει την εντύπωση ότι κάτι που
ίσχυε μέχρι τώρα, έπαψε να ισχύει...
Δηλ.
"Invalid value" - "Μη έγκυρη τιμή"
"The value is invalid" - "Η τιμή δεν είναι έγκυρη"

Τέλος, οποιοσδήποτε θεωρεί ότι κάποια λέξη / όρος θα πρέπει να προστεθεί σε
αυτή τη λίστα είναι ελεύθερος να μου την στείλει.

Θα με εξυπηρετούσε πολύ να είναι της μορφής

word,απόδοση | εναλλακτική απόδοση

γιατί το σενάριο κελύφους που διαβάζει τη λίστα των λέξεων και ανανεώνει τη
σελίδα, περιμένει μία λίστα χωρισμένη με κόμματα. Επίσης μετατρέπει το « | »
σε αλλαγή γραμμής.

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».