[I18NGR] Αλλαγή του download (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sat Oct 22 11:16:04 EEST 2005

On Saturday 22 October 2005 10:44 Kostas Papadimas wrote:

> Χε χε  αυτός ο όρος θα μας κατατρέχει για χρόνια... Δυστυχώς δεν
> δουλεύει το αρχείο της λίστας για διαχρονικά references , Όσοι κρατούν
> αρχείο στους φάκελους τους ας ρίξουν μια ματια στο thread
> "download==μεταφόρτωση;;;" φέτος το Μάρτιο...
> Παραθέτω τη λήξη εκείνου του thread (το οποίο κράτησε καιρό...):
>
> Στις 14-03-2005, ημέρα Δευ, και ώρα 10:44 +0200, ο/η Kostas Papadimas
>
> έγραψε:

Δηλ. τσάμπα έκανα τόσες αλλαγές;
Και τώρα θα πρέπει να τις αναιρέσω; :)

Και για το upload έχει ληφθεί κάποια απόφαση;
Το «μεταβίβαση» ισχύει ή έχει επιλεγεί κάποια άλλη απόδοση;

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».