[I18NGR] Απόδοση του Go - Πήγαινε ή Μετάβαση; (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Wed Oct 19 12:45:17 EEST 2005

On Wednesday 19 October 2005 12:27 Konstantinos Margaritis wrote:
> Σπύρο, φυσικά είσαι ελεύθερος να επιλέξεις, δεν προσπαθώ να επιβάλω
> την άποψή μου, πάντως προσωπικά ψηφίζω το 'συμβολοσειρά'.

Εκεί ακριβώς είναι το θέμα: ότι δε νοιώθω ελεύθερος να επιλέξω ή μάλλον δε θα
πρέπει να είμαι ελεύθερος να επιλέξω. Θα μπορούσα κάλλιστα να κάνω όποιες
αλλαγές μου φαίνονται σωστές και να μην το κουβεντιάζω καν, αλλά το ζήτημα
είναι να αποφασίσουμε από κοινού ποια απόδοση θα πρέπει να ακολουθείται κάθε
φορά από ΟΛΑ τα έργα εξελληνισμού για να μπορέσουμε να επιτύχουμε την
περιβόητη ομοιομορφία των μεταφράσεων και τη δημιουργία ενός κοινού λεξικού.
Το θέμα του κοινού λεξικού έχει συζητηθεί πολλές φορές και το έχω πάντα στα
«προς υλοποίηση» αλλά όπως βλέπετε μάλλον δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι για κάτι
τέτοιο, αφού πρώτα θα πρέπει να επιτευχθεί η περιβόητη ομοιομορφία.

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».