[I18NGR] Problima me XFree86 kai ellinika

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun Oct 9 14:39:06 EEST 2005

* muadib at in.gr [2005-10-09 12:35]:
> Aytes oi grammes iparxoun sto XF86Config-4. Episis eixa dokimasei kai ta locales "en_US" kai "el_GR"
> alla mataia...
>
> Paradoxws,  to xfree86.lst den yphrxe sto proanafer8en directory, to brhka sta lost+found!!!Xrisimo
[...]
>   Couldn't load XKB keymap, falling back to pre-XKB keymap

Καλημέρα,

Βλέποντας τα δυο παραπάνω περιστατικά, μου φαίνεται πως υπάρχει κάποιο
πρόβλημα με την εγκατάσταση του XFree86 και λείπουν αρχεία (ίσως επειδή
κάποια στιγμή έκλεισε το ρεύμα χωρίς shutdown και κατά το fsck κάποια
αρχεία χάθηκαν) - είναι εύκολο να το ξαναεγκαταστήσεις ή να το
αναβαθμίσεις;

> TO zhthma einai an tha me bohthousan ta Unicode, h mhpws einai ena
> akoma mperdema(blepete, eimai sta Linux molis 1.5 xrono)

Δεν έχει και τόση σημασία, οι καινούργιες εφαρμογές (KDE, Gnome 2,
Mozilla) λειτουργούν εσωτερικά σε Unicode αλλά το εξωτερικό locale
μπορεί να έχει κωδικοποίηση είτε UTF-8 είτε ISO 8859-7. Αν το
πληκτρολόγιο βγάζει ελληνικά, θα έπρεπε να μπορείς να γράψεις σε
οποιοδήποτε locale (μόνο με τους τόνους μπορεί να υπάρχει ένα
προβληματάκι). Γενικά το locale δεν επηρεάζει το τι σύμβολα βγαίνουν
όταν πατάς κάποιο πλήκτρο, επηρεάζει μόνο το composition (δηλ. όταν

> En katakleidi, ayto pou paw na prospathisw twra einai na katebasw ta
> ttfonts, akolouthwntas tis odhgies toy site pou proanaferate.

Για το πρόβλημα δε φταίει ότι λείπουν γραμματοσειρές, αφού είπες ότι
βλέπεις ελληνικά σε GTK 2. Βέβαια περισσότερες γραμματοσειρές δε
βλάπτουν!

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr