[I18NGR] Ερωτήσεις ορθογραφίας (KDE)

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at freemail.gr
Thu Oct 6 22:13:00 EEST 2005

> Γενικώς κάποια στιγμή θα πρέπει να εγκαταλειφθούν οι ακρότητες των δεκαετιών
> του 70-80. Η δημοτική δεν «κινδυνέυει» πλέον από την κακιά καθαρεύουσα. Δεν
> υπάρχει λόγος να κατρακυλάμε στην δημοτικιά.

Συμφωνώ, μεν, μια που είμαι "κάργα" καθαρευουσιάνος, αλλά υπεύθυνη για
την τυποποίηση της γλώσσας είναι η εκάστοτε κυβέρνηση (αφού η Ακαδημία
μας κοιμάται τον ύπνον του δικαίου).

Σε αυτά τα πλαίσια και όταν μεταφράζουμε τόσο σημαντικά κείμενα όπως
αυτά που περιλαμβάνονται στο KDE, νομίζω πως πρέπει να ακολουθούμε την
"επίσημη" γραμματική (όπως διδάσκεται στα σχολεία της δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης) και όχι τις προσωπικές μας προτιμήσεις (που στην περίπτωσή
μου θα περιλάμβαναν μεταξύ άλλων και την υποτακτική με τις όμορφες
υπογεγραμμένες της και τα μακρά της φωνήεντα).