[I18NGR] Ερωτήσεις ορθογραφίας (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu Oct 6 21:22:47 EEST 2005

On Thursday 6 October 2005 19:49 Λουκάς Σταμέλλος wrote:
> [...]
> αυθαίρετη σε σχέση με την ιστορία της γλώσσης. Εκτός των άλλων και επειδή
> δημιουργεί σύγχυση μεταξύ ονομαστικής - αιτιατικής αλλά και αρσενικού -
> ουδετέρου (π.χ. ο βαρύς - το βαρύ: άντε να ξεχωρίσεις αν το δεύτερο είναι
> αιτιατική του αρσενικού ή ονομαστική/αιτιατική του ουδετέρου). Χώρια το
> γεγονός ότι είναι αντιαισθητικό.
>
> Γενικώς κάποια στιγμή θα πρέπει να εγκαταλειφθούν οι ακρότητες των
> δεκαετιών του 70-80. Η δημοτική δεν «κινδυνέυει» πλέον από την κακιά
> καθαρεύουσα. Δεν υπάρχει λόγος να κατρακυλάμε στην δημοτικιά.

Να σου πω την αλήθεια και 'μενα με ξένισε λίγο αυτό το «τη γλώσσα», αλλά αν
αυτό είναι το αποδεκτό, δεν μπορώ να κάνω τίποτα...

Αν πάλι υπάρξει η αποδοχή από όλα τα έργα εξελληνισμού να μην ακολουθείται ο
συγκεκριμένος «κανόνας», θα το ακολουθήσω και εγώ (και θα αλλάξω και πάλι τα
σχετικά μηνύματα σε όλο το KDE)

> Φιλικά,
>
> Λουκάς

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».