[I18NGR] Απόδοση του Namespace (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu Nov 10 15:22:40 EET 2005

Καλό μεσημέρι σε όλους

Με απασχολεί η απόδοση του "Namespace"
Η μόνη απόδοση που μπόρεσα να βρω στα διαθέσιμα δικτιακά λεξικά είναι το
«ονοματοχώρος», αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

Ενδεικτικό μήνυμα:
Here you see the different namespaces that your IMAP server supports.Each
namespace represents a prefix that separates groups of folders.Namespaces
allow KMail for example to display your personal folders and shared folders
in one account.

Προτάσεις;

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».