[I18NGR] δισκέτα ή δισκέττα;

Nikos Platis nplatis at di.uoa.gr
Wed May 25 15:11:12 EEST 2005

Αν και ετυμολογικά / ιστορικά πιθανώς δικαιολογημένη (ούτε κι εγώ δεν
ξέρω :-))), η παρακάτω ορθογραφία του επωνύμου μου

>   (το οποίο βλέπω ότι το πρότεινε και ο Νίκος Πλατύς):

έχει πάψει να χρησιμοποιείται εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Παρακαλώ να
χρησιμοποιείτε την τρέχουσα, «Πλατής» :-))

Ευχαριστώ, και καλή δύναμη σε όλους τους μεταφραστές!

Νίκος

Nikos Platis                                  e-mail: nplatis at di.uoa.gr
Department of Informatics                        tel: +30 210-727-5106
University of Athens                             fax: +30 210-727-5114

"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill