[I18NGR] Μετάφραση "script" (Ήταν: Re: Μετάφραση xscreensaver)

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Mar 30 05:32:07 EEST 2005

> να σου πώ το "δέσμη εντολών" μου αρέσει κι εμένα πιο πολύ... αλλά
> θέλει _πολύ_ δουλειά να αλλάξει οπουδήποτε αναφέρεται ως
> "σενάριο" :-/

Η δική μου πρόταση είναι για "script=πρόγραμμα εντολών".
Το "script" είναι ένα αρχείο κειμένου που περιέχει εντολές (commands) κάποιας γλώσσας
όπως φλοιού (shell script), ή κάποιας γλώσσας προγραμματισμού τύπου "interpreted" όπως Perl, Python, PHP κ.α.

Παραπλήσιοι όροι (για να δείξω ότι δεν υπάρχει σύγκρουση)
executable file: εκτελέσιμο αρχείο
Perl scripts: προγράμματα εντολών Perl

Ναι, θα ήταν πολύ δουλειά να αλλάξει η μετάφραση του "script" από αυτή που δίνω, για μια σειρά από αρχεία.. 8-).

Σίμος Ξενιτέλλης