[I18NGR] Μετάφραση xscreensaver

Chris Papadopoulos papadopc at gmail.com
Mon Mar 28 23:09:29 EEST 2005

Προσπαθώ να μεταφράσω το kxsconfig, ένα πρόγραμμα του KDE που δρα σε μεγάλο
βαθμό σαν front-end για το xscreensaver, προσπαθώντας να επικαλύψει όλα τα
μηνύματα του τελευταίου.
Παίζοντας με το xscreensaver, ανακάλυψα ότι υπήρχε μια προσπάθεια μετάφρασης
του xscreensaver από τον Κώστα Παπαδήμα, η οποία πάντως δεν αποτελεί μέρος
του τελευταίου xscreensaver.
Με λίγο ψάξιμο βρήκα ένα .po με ημερομηνία 24-12-2002, το οποίο δεν είναι
ολοκληρωμένο.

Καθώς τα 2 προγράμματα έχουν σε μεγάλο (πολύ μεγάλο) βαθμό τα ίδια μηνύματα,
θα μου ήταν πολύ χρήσιμο να ξέρω αν κάποιος άλλος δουλεύει στη μετάφραση.
Αν όχι, όταν τελειώσω τη μετάφραση του kxsconfig, θα στείλω και το .po για το
xscreensaver στο διαχειριστή του προγράμματος.

Χρήστος

ΥΓ: Καμιά καλή ιδέα για μετάφραση hack και script?
Για το πρώτο δεν έχω βρει τίποτα (ούτε για το ρήμα ούτε για το ουσιαστικό),
για το δεύτερο το "σενάριο" είναι γενικά αποδεκτό;