Ελληνοποίηση του KDE - Προσφορά εργασίας

Loukas Stamellos potmos at myqnet.gr
Sat Mar 19 15:24:21 EET 2005

Χαιρετώ την λίστα!

Έχω προσφερθεί και παλιότερα, αλλά δεν μπόρεσα να ασχοληθώ λόγω χρόνου.

Μετά από τις πρόσφατες εξελίξεις όμως, αποφασίσαμε ο ένας συνεταίρος μου κι
εγώ να αφιερώσουμε κανονικά χρόνο από την δουλειά μας στο project. Είμαστε
άμεσα διαθέσιμοι.

Ερωτήσεις:
1) Πρέπει να ακολουθηθούν κάποιοι ήδη ορισμένοι κανόνες κατά την μεταγλώττιση;
2) Ποιά η διαδικασία κατεβάσματος / ανεβάσματος αρχείων; Περνούν από έλεγχο;
3) Ποιά είναι τα πιό επείγοντα μέρη του KDE που χρειάζονται μεταγλώττιση;

Φιλικά,

Λουκάς Σταμέλλος
Αντώνιος Δημόπουλος