[I18NGR] encoding στο digest mode των λιστών ταχυδρομείου

Serafeim Zanikolas serzan at hellug.gr
Wed Jun 29 00:12:02 EEST 2005

On Tuesday 28 June 2005 10:00, i18ngr-request at lists.hellug.gr wrote:
> From: Τα πάντα ρει <ta_panta_rei at flashmail.com>
> Subject: Re: [I18NGR] encoding στο digest mode των λιστών ταχυδρομείου
> To: i18ngr at lists.hellug.gr
>
> Serafeim Zanikolas [26/06/2005]:
[...]
> Δεν νομίζω ότι είναι σκόπιμο (ή απλό) να γίνεται επανακωδικοποίηση
> των αποστελλόμενων μηνυμάτων.

Δεν μίλησε κανείς για επανακωδικοποίηση. Το digest mode βάζει όλα τα γράμματα
μαζί σε ένα body, το οποίο έχει encoding που αυτή τη στιγμή είναι σε
iso-8859-7. Αν ήταν κάθε γράμμα σε ξεχωριστό body part τότε δεν θα υπήρχε
πρόβλημα (γιατί ο mailer θα χρησιμοποιούσε τη δήλωση encoding του κάθε
γράμματος).

Εφόσον μπορούμε να έχουμε μόνο ένα encoding για όλα τα γράμματα, πρότεινα να
αλλάξει σε utf-8 γιατί αυτό χρησιμοποιούμε οι περισσότεροι.

> Καλά ρυθμισμένα προγράμματα ηλ. ταχ/μείου δεν έχουν πρόβλημα να
> εμφανίζουν σωστά ελληνικά και σε utf-8 και σε iso-8859-7, αρκεί
> ο αποστολέας του μηνύματος να δηλώνει _σωστά_ τι περιεχόμενο
> έχει το μήνυμά του (βλ. και σχετικό μήνυμά μου προς John Kostaras
> στις 23 τρέχοντος).

Σύμφωνοι αλλά δεν είναι αυτή η περίπτωσή μας - ελπίζω να είναι σαφές γιατί από
τα παραπάνω.

-S