[I18NGR] �Abiword?

Socrates P VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Thu Jun 9 09:14:55 EEST 2005

O/H Kostas Papadimas έγραψε:

>"the ability to paste previously copied paragraph formatting onto a
>selected text. For example, if you highlight certain text and copy it,
>AbiWord not only copies the text itself but it also copies the
>formatting; so instead of just pasting the text, you can also highlight
>text within your document, and apply the formatting of the previously
>copied text. MS Word also has this feature called "Format Painter".
>
>Εργαλείο μορφοποίησης?  χμμμ μάλλον επανάληψης μορφοποίησης
>
>Κανένας με word να πάρουμε  καμμιά ιδέα?

Aν ξεχασα να αναφερθω στο προηγουμενο mail μου, προκειται για ενα
εργαλειο σε μορφη βουρτσας, στο οποιο κανεις κλικ αφου επιλεξεις ενα
μορφοποιημενο κειμενο (λεξη/γραμμη/παραγραφο κλπ).Στη συνεχεια επιλεγεις
ενα μη μορφοποιημενο κειμενο και ξαναπατας στη βουρτσα.
Το αποτελεσμα: εφαρμοζεις την ιδια μορφοποιηση στο κειμενο που
επιλεχθηκε τελευταιο:
οποτε>
Εφαρμογη επιλεγμενης μορφοποιησης?
Επαναληψη μορφοποιησης?