[I18NGR] �Abiword?

Socrates P VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Wed Jun 8 06:43:44 EEST 2005

Καλησπερομερα!

Παλι στο abiword :
splash screen ?
Bi-directional options: Επιλογές γραφης δύο κατευθύνσεων (ετσι ειναι
τώρα), επιλογές αμφίδρομης γραφης ή επιλογές δικατευθυντικής γραφής?
Check On line: Ελεγχος  στο διαδικτυο?
text box =κουτί κειμένου?
count the nymber of= απογραφή? καταμέτρηση?
Dashed List = λιστα διαχωριστών (dash=παυλα) / διακεκομμενη λιστα?
Ex. script> Ex. τι ειναι ? (μηπως execute?)
Fill style:= εκτέλεση στυλ?
Painter? (format painter)
Implies List=Λίστα Παραθέσεων?
Heading= επικεφαλιδα και  header-κεφαλίδα?
text box = κουτί κειμένου?

O/H Kostas Papadimas έγραψε: