[I18NGR] Textpattern στα Ελλήνικα

Τα πάντα ρει ta_panta_rei at flashmail.com
Sat Jun 4 22:17:53 EEST 2005

Νίκος Γενημάκης [03/06/2005]:
> αυτό που μου έφτασε ήταν κατά ένα μέρος κωδικοποιημένο σε HTML
> entities.
Αυτό προέκυψε επειδή υπήρχαν και στο πρωτότυπο (στον σύνδεσμο που
προαναφέρθηκε)

 http://dev.textpattern.com/file/current/textpattern/lang/el-gr.txt

Μήπως αυτή δεν είναι η πρωτογενής μορφή των μεταφρασμένων όρων, αλλά
απλά κάποια εικόνα (στιγμιότυπο); Γιατί υφίστανται οι μεταφράσεις σε δύο
αρχεία (el-gr.txt και GreekLanguageFile); Αν η πρωτογενής μορφή ("πηγή")
είναι άλλη, παρακαλώ να δημοσιευτεί στη λίστα ο σχετικός σύνδεσμος.

> Μπορείς να στείλεις ολόκληρο το αρχείο
Παραθέτω μία συμπιεσμένη αρχειοθήκη με ολόκληρα τα αρχεία el-gr.txt και
GreekLanguageFile.

Συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.