[I18NGR] δισκέτα ή δισκέττα;

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Sat Jun 4 22:44:04 EEST 2005

On Σάββατο 04 Ιούνιος 2005 11:46, Panayotis Katsaloulis wrote:
> Παρ'ολα αυτά, εξακολουθώ να διαφωνώ.
>
> Κοίταξα μια βόλτα στο google για παλιότερες λέξεις που ήδη υπάρχουν
> στην ελληνική γλώσσα και έχουν την ίδια κατάληξη και να τα
> αποτελέσματα:

Δεν θέλω να το συνεχίσω το θέμα γιατί όλοι μας έχουμε κάτι καλύτερο να
κάνουμε. Αλλά και από την πρώτη περίπτωση που αναφέρθηκε ήθελα να το
σχολιάσω αυτό:
Από πότε το google θα μας γίνει και οδηγός γραμματικής και
συντακτικού;

Είμαι σίγουρος ότι αν ψάξει κάποιος θα βρει και αποτελέσματα για το
αντίστροφο, δηλ. εμφανίσεις της λάνθασμένης λέξης να είναι
περισσότερες από τις εμφανίσεις της σωστής. Απλά δεν είμαι τόσο
πορωμένος με το google ώστε να το ψάξω. Αλλά με βάση το σκεπτικό σας
θα έπρεπε αυτομάτως να παρατήσουμε τη σωστή λέξη γιατί "το google
λέει αυτό". Το google είναι όντως γαμάτη μηχανή αναζήτησης, αλλά
είναι απλώς αυτό. Βρίσκει _μόνο_ αυτά που υπάρχουν _στο Internet_.