[I18NGR] Re: [Open-source] Re: Peri ellhnikoy dict

Socrates P VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Thu Jun 2 19:35:51 EEST 2005

Ουτε και εμενα με βοηθαει η μνημη μου τελευταια:)
Βασικα αναφερομαι στην πατροτητα του συνολου του περιεχομενου.
Αν η απαντηση σου αναφερεται σε αυτο, σε περιπτωση που οι φοιτητες
συνεταξαν το λεξικο μεσα στα πλαισια καποιας συμβασης (εξασκηση,
training, ) δεν αποκλειεται η συμβαση τους να αναφεροταν στα πνευματικα
δικαιωματα, ποια " πωλουνται" (δε μου ρχεται το σωστο ρημα) στην εταιρια
και ποια οχι. Αν οχι, τοτε λογικα τα δικαιωματα ειναι ιδιοκτησια των
συγγραφεων
Τελος, σε περιπτωση που οι φοιτητες απλα καταχωρησαν ενα παλιο λεξικο
του 1800, τοτε το περιεχομενο ανηκει στο λεγομενο δημοσιο τομεα, και
μπορεις να το αντιγραψεις.

O/H Panayotis Katsaloulis έγραψε: